10 saker du inte bryr dig om att få reda på

  1. Soprummet som hör till mitt hus är inget soprum, det är ett kretsloppsrum.
  2. Det är [insert prognos]väder idag också. TÄNKA SIG!
  3. Flygplanskontrollanter skrattar inte åt de som går igenom. De orkar inte och hinner inte minnas alla galningar.  Utom han igår då, som nästan missade sin flight (fem minuters marginal och besättningens eviga hat) för att han vägrade checka in 4-5 burkar med valfri fulalkoholhaltigt innehåll. Han skulle absolut dricka upp det istället.
  4. Jag har tillbringat morgonen med att städa, gå ut med sopor och läst barnböcker. Jag har normal om inte en aning överlägsen IQ.
  5. Jag skulle kunna skriva ännu ett inlägg om varför det är så svårt att komma igång och göra saker, men de leder alltid till att jag gör det jag inte orkade från första början, och varför gnälla om det i så fall? Dessutom framstår jag bara som präktig.
  6. Jag lever i ständig skräck att mitt nätverkskort ska hänga sig, och hela min dator med det.
  7. Grymtroligperson.blogg.se är fortfarande varken rolig, bitter, grym eller en person. Han är dessutom överkänslig för icke konstruktiv kritik. (Det är jätteroligt, så det är kanske därför han kallar sig för grymtroligperson)
  8. Eller så ska det stå Grym Trolig Person. Han är ju ganska lättförutsägbar så. Men fortfarande inte grym.
  9. Bloggbashing ÄR roligt. Även om jag får dåligt samvete. Nej det får jag inte.
  10. Jag ska jobba idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback