och nu blev jag glad

Det är så fantastiskt, ska jag ha mens eller nåt?
Superdeppig för tre minuter sedan, kände mig som världens värsta människa och allt gammalt shit kom tillbaks.
Och nu känns det bra igen. Chatharsis.
Glömde säga att tentan i fredags gick hur bra som helst.

Och att just nu: Lucinda Williams och Jimmy Eat World

Och Arrested Development.

Jag vill inte vara så needy. Det är allt jag försöker låta bli att vara. Oftast behöver jag inte ens anstränga mig.
Men en del människor är invävda mönster i mig.
Jag kan inte riktigt sluta fungera så.

Snart dags för lunch. Yaay.
Måltider har verkligen blivit mål för mig. Jag ser fram emot vad nästa måltid ska göra för min kropp. Alla nyttigheter jag ska få i mig. Är det underligt? Eller bara lite halvgalet.
Underbart att märka hur fort konditionen återvänder förresten. Förra veckans måndagspass gav inte så mycket, men igår gick det hur bra som hellst, orkade göra alla armhävningar och jobba så jag fick en kick.
Funderar på att skaffa gymkort också, men det är så tråkigt att gyma. Men man blir så snygg av det. (men inte medan man håller på, knallröd i ansiktet typ.) Utgifter är rätt onajs. Har bränt hur mycket som hellst på mat denhär månaden. Så ett annat liv kanske.

(Boom Baby!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback