Matvanor

Massiv huvudvärk. Enorm trötthet och känner mig lite uttorkad.
Detoxen går bra.
Har jag sagt att jag detoxar?
Ingen sprit, socker, veteprodukter, mjölkprodukter, kaffe, te, nikotin eller onyttigt fett.
Förhoppningsvis orkar jag en månad.
Idag åt jag lax för tredje gången denhär veckan. Känns fett lyxigt. (speciellt med spenat och frästa rivna rödbetor och purjolök och inlagda vitlökar, sallad och soltorkade tomater... hehehehe)
Och massor av frukt, grönsaker, rotsaker, vitlök och vatten. Fast jag mår inte särskillt annorlunda.
Kanske för att jag inte börjat träna än. Ska börja på måndag.
Och så har jag slutat kombinera proteiner och snabba kolhydrater. Det är tydligen värdelöst för matsmältningen.
Och ja, jag vet jag låter helt besatt. Men jag tänker faktiskt mindre på vad jag har ätit när jag fokuserar och planerar mer för vad jag ska äta.
Och så är det skönt att veta att jag får i mig allt jag behöver.
När jag inte har brutala dagdrömmar om kakor... Nej seriöst, jag trivs med att äta nyttigt och vegetariskt med fisk. Jag tror jag kommer börja må mycket mycket bättre.
Maybe I've finally found a cure? Ett sätt att kontrollera nyttigt.
För ni skulle se mig! Jag äter frukost, lunch och middag, VARJE dag! Femte dagen idag!
Igår åt jag MELLANMÅL!
Typ, ascoolt ju. I see a new horizon.

MEN nu ska jag sova! Hinna med massor av saker imorgon, tex träffa Eva som fyller 60 idag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback