Blish

Jag är allmänt anti idag. Trots alla trevliga saker som hänt har jag ont i magen och huvudet. Jag är även mycket pank. Eller, jag har väl till en påse tröstchips, men det är så jävla trött!
Så, stjälar Ms trötta chips som är någon månad gamla... Livet blir bättre, hon ska ut till ett ställe vi inte nämner med namn för att det får oss att rodna av skam.
Jag försöker peppa migsjälv i och med att jag ska ut på Knas i morgon, men att tjocka på sig kanske inte direkt hjälper.
Min kropp skriker efter en grönsallad, min hjärna efter en fettig pizza. Och då är jag ändå inte bakis!
Jag har läst roliga bloggar, smsat trevliga pojkvänner och gnällt, stirrat apatiskt in i väggen samt försökt sova. Ingenting hjälper.

Kommentarer
Postat av: J

Vålda lite, det funkar alltid ^^



Hursom, tack för berömmet! Och ja. Hypomani låter mycket roligare än tex att tvätta. Skön kategori förresten, CC är bra skit =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback