Självklarheter

Nyvaken ur en ångestdröm.
Jag drömde att jag skulle söka till universitetet, och av någon anledning hade jag valt helt störda saker. Något som hette Etablisemaus typ, som verkade vara någon typ av nationalkunskap och hur man skaffar sig status i samhället hade jag kommit in på. Helt fel alltså. I drömmen hade jag panik och ville välja om, naturkunskap eller programering eller vad som helst. Man kunde bara välja ämnen eller Clownskola.
Och när jag vaknade kände jag enbart tacksamhet över att jag faktiskt vet vad jag vill och gör det jag vill.
Och att jag skulle ha en backupplan ifall psykolog skiter sig. Jag menar, egentligen vill jag ju för mycket. Jag vill ju forska. Och så vill jag skriva böcker. Men någon liten psykologisk studie ska jag väl lyckas klämma ur mig och någon artikel ska jag väl lyckas publicera.

Igår var jag på fyran, där jag inte omedelbart blir suicidal och vill röntga armarna för att dö lite snabbare, där är det svalt och dessutom fick jag kod till röngenprogrammet så jag kan lära mig känna igen bomber och slippa ta på folk HELA tiden.

Nu ska jag somna om tror jag.

Kommentarer
Postat av: J

Skön dröm du =)



Nä bara den med george och tony, inte den riktiga, bra eller? =)

Postat av: J

Ja precis, det är en världslig sak I say =)

Skriv nåt nytt nu, mimmiabstinens här jue

2008-08-05 @ 10:12:02
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: katta

vafan mimmi! HENKE uppdaterar oftare än dig. Skärp dig nu, annars klipper jag sönder ditt tält.

2008-08-07 @ 15:59:57
Postat av: Mimmi

Men nej, inte klippa sönder tältet, då kommer det ju in myror. Jag kan väl inte hjälpa att jag jobbar konstant och gör saker jag inte vill skriva här på all den andra tiden. hehehe

2008-08-08 @ 11:35:53
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback