morgon

För att peppa mig själv går jag in och kollar hur mycket pengar jag är skyldig CSN. 74394 kronor. Jippie.
Jag kan omöjligt vara jordens listigaste människa om jag trodde att det skulle göra mig gladare. Speciellt som jag har 7 terminer kvar. Jag kommer aldrig bli rik, det bara är så.
Tur att jag sagt upp mobilabonemanget iaf. Man ska inte dra på sig fasta utgifter om det inte går. När jag ringde för att säga upp det frågade hon om jag ville ha mobilt bredband. Jag kände att det skulle varit onödigt med tanke på att jag surfar gratis på uppsalas studentnät. Och inte äger en laptop.
M leker apelsin, men vet inte hur de låter.
Jag skulle gärna sova ett par år till, men det verkar vara dömt att  misslyckas, jag ska ta och dricka lite vatten och kanske borsta håret och se om livet blir enklare.

Kommentarer
Postat av: Melina

Har du kommit på hur apelsiner låter än?

2008-08-30 @ 13:29:54
Postat av: Melina

Har du kommit på hur apelsiner låter än?

2008-08-30 @ 13:30:31
Postat av: J

Det blir det alltid. Sen jag blev flint så känns livet nämligen svårare, å jag är helt övertygad om att det beror på försvunna borstmöjligheter =/

Postat av: sirigrand

>.< hihihihi jag hatar när man inte kommer på hur apelsiner låter! så frustrerande!

2008-08-31 @ 19:14:02
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback