Kanske dags för dagens femte kopp?

Man blir trött av att dricka kaffe och låtsas vara konstigare än vanligt.
Nu är det iaf klart och jag kan återgå till att vara fadder och mig själv. Ikväll ska vi ut med de små liven, som för övrigt verkar vara en trevlig klump av människor, till upplands. Jag börjar iofs känna att äta-ute-magen börjat växa, men det hör väl till. Gjorde tre pliktskyldiga sit-ups i soffan och inbillar mig själv och min omgivning att jag bara väntar på att benhinneinflammationen ska gå över och att jag sedan ska köra järnet.
Det lär ju hända.
Hellst av allt vill jag bara gräva ner huvudet i sanden och sooooova.
Stirra apatiskt funkar kanske också. Jag har 40 minuter på mig att göra det. Powernap efter fyra koppar kaffe kommer knappast på fråga.
Det blir iaf ingen repris av förra årets lucia. (en halv timmes sömn, fem koppar kaffe, diverse onödiga aktiviteter och sedan utgång...)

Firefox 3.01 rockar fett för övrigt. Definitly bringing sexy back. Men av någon anledning har jag även safari installerat nu. Vem behöver tre webläsare? Skulle hellst avinstallera explorer, men en del saker funkar inte då.. Illa. Mycket Illa.

Okej, jag är hypomanisk, dags att dricka lite vatten och känna att livet tar en paus.


Kommentarer
Postat av: J

Vad är hypomani?

Postat av: Henke

psst, benhinneinflamation får man av överansträgning..

2008-08-31 @ 04:51:11
URL: http://loranga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback