Fast jesus är död för evigt

Mitt i allt deppet kan jag ju muntra upp med att våra krukväxter mirakulöst överlevt.

Nämde jag att badrummet ser ut som kernobyl? Toan är lösskruvad, så den vicklar när man kissar. Badkar och handfat har vi inte längre, inte heller golv, dörrlister eller kakel på väggen. Mycket uppmuntrande när man har ont i magen en pissig måndag. Som visserligen inte varit helt sämst i och med att jag fått pussa på HS och störa honom när han behöver göra viktiga saker. Jag har idag både träffat hans mamma och hans ex. Mamman för att vi inte hade några pengar och svängde förbi påväg till ica, där vi träffade exet. Eller såg snarare, aldrig att jag säger hej till henne. Hon jobbar där och såg ytterst sur ut. Jag tror inte jag gillar henne. Det gör ingenting.
Vi köpte iaf asdyr mat för att vi skulle spara genom att inte äta ute som HS älskar och jag får ångest av. Om jag fick bestämma skulle vi troligen leva på mina trötta scones med endast smör på tills vi fick hemoglobinbrist. Sån är jag. Att jag sedan bränner alla pengar på kläder, kurslitteratur och nya lakan samt lånar ut pengar hit och dit och även betalar räkningar för dem spelar ingen roll. Jag får bara ångest av onödiga utgifter.
Det slår mig att jag måste ha pengar senast i morgon, för då ska vi faddrar gå på nation tillsammans. Det kommer ju gå bra. Hoppas studiemedlet hinner komma. HAH!

Fitta. Nu upptäcker jag att CDn jag brände igår självklart innehåller fel låt. Orka bränna om skiten.
Nej, jag går och bajsar i min vickliga toa istället!

Kommentarer
Postat av: sirigrand

sån är jag också, jag hatar onödiga utgifter, särskilt såna som man genast äter upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback