You've got to let yourself go

Klockan är tio över tio och jag har redan:
  • Badat, och lekt med min badanka
  • Kokat ett ägg (det är ett mysterium varför ägg alltid blir bäst om man totalt glömmer bort dem och lallar runt tills man med skräckslagen min kommer på det och får en inre bild av ett totalgrönt ägg som kan användas som golfboll.)
  • Hoppat hopprep.
  • Svettats bort allt mitt smink jag lade på för tre minuter sedan. (Men vem bryr sig!)
  • Oroat mig för att ingen kommer ha roligt idag. (Men det kommer de, jag kommer vara i närheten, och jag är alltid rolig, om man definierar rolig som elak, och det gör ju jag!)
  • Manistädat det jag inte hann manistäda igår när jag kom hem och var lagom kanon.
  • Skämts för några saker som hände igår, fast det var inte mitt feeeel, möjligen var det mitt fel indirekt, men sådant kan vi ju inte hålla på med!

Jag oroar mig inte för att det ska regna, eftersom jag äger ett kök kan man laga mat i det. Man måste inte grilla på Valborg. (Undar om typ, världsaltets stormakter ser ner på mig med avsky nu)
Och dessutom är regn+alkohol=roligt

Jag ska susa iväg till ekonomikum, först raida ica på vad som möjligen kan finnas kvar bara, och träffa min rara klass. Hoppas jag inte tappar mobilen idag.
ÅNEJ!
Tänk om jag tappar mobilen idag! Det lär ju hända! Typiskt mig! (Och typiskt mig att ta ut saker i förskott)

Jag hatar när jag börjar tänka på saker.

Idag kommer bli mycket osamanhängande. Jag känner det redan nu.

Kommentarer
Postat av: Annchen

Tänka låter jobbigt. Sluta med det. Lobotomi eller amputering kanske?
Valborg i Uppsala. Ah. Nostalgi. Picnic, flottrace. Folk som vinglar runt på gatorna och doften av öl som hägrar över hela staden. Skaffa senilsnöre till mobilen och häng runt halsen så blir du inte av med den lika lätt :) Trevlig valborg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback