Valborg och ölbjörnen

M:s ölbjörn satte igång så vi öppnade precis våra urquels, jag gillar att jag har hållt samma nivå sedan elva i morse.
Jag gillar att det är supersvårt att skriva rent. Eller rätt eller grammatiskt korrekt eller vad det nu heter, vi spelar electro på ashög nivå så att alla ska fatta att det är här festen är. (Vi tycker det är väldigt viktigt att sätta grannarna på plats)
M gör sallad, jag äter nougat och kollar på, snart ska vi grilla.
Det är förvånandsvärt omöjligt att få fingrarna att träffa rätt tangent på första försöket, det är lite som att jag sluddrar skriftligt, fast jag rättar det innan såklart, eftersom jag är språknazist och inte klarar av felstavningar.
Jag skapade en supernice drink av tequila, apelsinjuice, svartvinbärssaft och sockerdricka, den har vi levt på sedan klockan tre och varit allmänt bittra. Vi lär behöva gå till ICA igen innan kvällen är slut. Rekomenderas! Inte bitterheten, men drinken!
Snart kommer det grillande stockholmare hit, (jag hatar att jag inte känner mig som stockholmare längre, att jag verkligen bor i uppsala, eller nej vänta, jag tror faktiskt jag accepterat faktum! Jag ser fram emot att bo här i fyra år till och vara allmän lantis!)

Att laga mat på fyllan är helt fantastiskt, man häller i vadihelvetesomhelst och det blir asgott. Vi är genier!
Jag har seriöst gått igenom alla stadier idag.
Sentimentala, superglada, fyllesmsaexet, fyllehungern, ilskna. Några fler än en gång. Och det lär ju bli några till.

I'll get back to ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback