The times are a-changing igen

Jag skulle kunna försöka sammanfatta veckan som gått.
Såhär skulle det låta ungefär.
Måndag: Trött, mycket att göra!
Tisdag: tror jag att det var då M tvingade ut mig i snöstormen för att införskaffa små bitar rå fisk. Mkt trevligt.
Onsdag: Minns inte riktigt.
Torsdag: monsterdag, skola, SI, teorilektion.
Fredag: Skola, Intervju, nytt jobb (securitas!), Kelly Clarkson (riktigt nice), givande samtal med E.
Lördag: (dvs idag) Mysig prommenad i hammarby sjöstad samt fika med farsgubben. Nu sitter jag vid hanses dator och försöker piggna till efter total paltkoma+bra bok på soffan. Ska strax iväg till att möta upp K och sedan dra till R.
Jag saknar min egen dator och mina egna tapeter, det kommer bli svårt att få iväg mig till Stockholm nu. Jag är så uppenbart nyförälskad! Hela tiden går jag runt och tänker på denna underbarhet som är min!
Det känns inte ens oförtjänt, jag tror inte ens att det kommer gå åthelvete. Jag har inte ens ångest!
Fixar sig bara det s.k. kärlekslivet sig också har jag fan ingenting att klaga på. Men just nu mår jag så bra att jag inte ens bryr mig om mitt obefintliga lovelife. Så kan det vara!
Och nästa vecka har jag förhoppningsvis tid att träna. Och kanske är det ok joggingväder imorgon!
Nu ska jag ta mig en till underbart god mandelskorpa, glo på fotboll en stund och then I'm off!
Puss och smet (sockerkakssmet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback