Movin on up

Wohoo! Jag tränar på att inte vara världens sämsta bloggare och ha världens sämsta blogg! Steg ett: fixa egen bakgrundsbild. Steg 2 orka lägga in nyckelord! Steg tre blir väl något superfräsigt som jag kommer på senare.
Steg fyra borde vara att gå och lägga sig med tanke på att det är rättså mycket vardag och jag har rättså mycket inlämning på mitt hybris-PM imorgon. (jag har hybris över PMet, det handlar inte om hybris)
Min fot har somnat i allafall men det är mest allmänt obehagligt.
Mest känner jag för att i stillsamhet drägla över hela migsjälv och rulla in i en djup drömfylld sömn. Hellst vill jag drömma att jag är rik, får alla rätt på alla prov, att det är sommar och jag är allmänt ledig. Synd att det inte går att beställa drömmar som man ringer efter pizza. (mind you, pizzan blir inte heller alltid vad man velat)
Gud, jag ska bli en sådan där uppstyrd människa vars kalender inte luktar tequila, som äger ett par hela solglasögon som jag ska ha med mig under sommarhalvåret och inte bara använda när jag försöker sova men inte orkar resa mig för att dra ner persiennerna. Möjligen ska jag också olja min cykel, börja träna igen, skriva seriösa inlägg här och inte bara mitt-i-natten-blogga över min egna (tvivelaktiga) förträfflighet. Jag ska även handla frukt. Å vilken underbart olidlig människa jag ska bli!
Inte för att de flesta tål mig i trånga hörn nu heller. Men det är ju alltid mysigt att veta att man gör avtryck på människor! Till exempel svettiga tåavtryck!

Denhär veckan har i allafall börjat bra! (Alla veckor där man talar med en tant på systemet på måndagen är bra veckor) Det är faktiskt valborg snart och då hoppas jag på en favorit i repris av i förrgår! Men nu ska jag släppa taget om internet och nydla in migsjälv i duntäcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback