Livet, i sitt esse (eller whatever)

Jag är allmänt jättemycket ett geni.
Men vi tar det från början.
Party igår, seriöst den bästa hemmafesten ever om jag får säga det själv, och det får jag. Helt galet, alla försvann in i dimmorna och bara två glas gick sönder. Vi sjöng singstar till typ klockan fyra på natten, och grannarna blev inte ens arga. Jag tror att jag tillbringade ungefär halva kvällen med att asgarva.
Idag inleddes med kaos, solsken, och städning på rutin samt oseriösaste alfapetsomgången någonsin (men, realira är ju ett ord! Draksked! qal, och den berömda ipenis. (vadå, som ipod eller?)). Det än inte förrän nu jag har hunnit känna mig bakis ens, och jag är ändå mest seg. Har varit till ica två gånger, och haft den perfekta släntrande söndagsgången båda gångerna.
Jag har i allafall skapat en underbar dagen-efter-drink bestående av svartvinbärssaft och tonic water, men ingefära, grapefrukt och citron i. *yaay* Rekomenderas!
Jag vill inte riktigt veta vad min roomie och hennes kille är, för ingen av dem kan jag upptäcka i lägenheten och badrumsdörren är väldigt stängd. Funderar på att knacka på och erbjuda dem min fantastiska dryck, speciellt som det var Ms tonic jag tattade av, och det gick åt rätt mycket. Kanske skulle frågat men jag kände inte för det.
Kanske att jag ska låta bli, kan ju alltid ställa mig utanför dörren och lyssna. Fast det är nog ännu mer osmart.
Jag tar och ägnar mig lite åt min favorithobby istället, att glo på folk. Grannarna här omkring är jäkligt underhållande faktiskt. Speciellt den jättejättegamla tanten på balkongen mitt emot, jag fattar inte hur det går ihop att vara student och över 75 på samma gång, men skit samma, så länge människor gör något åt sina liv!
Det är seriöst perfekt sommarväder ute och jag känner mig precis lagom sunkig. Ren men trött liksom. Jag tror det bästa med att må såhär är man inte tänker efter så himla mycket, mest för att det inte riktigt går, och bara gör saker istället, eller gör inget.

image16(Såhär såg det ut imorse. Omöjligt att väcka människan också! )

Kommentarer
Postat av: J

Gott då känns det bra igen ;)

Hahaha bra bild, det där känner man ju igen.. Partaj är finfint, men idag betalar man ju priset..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback