Flytt

I tisdags började det. Klockan sju gick en Mimmi upp och började fylla trapphuset med sina miljontals ägodelar. Che, S och R kom förbi vid halv tio ungefär, sedan P, och Ms pappa lite senare.
Fort gick det i allafall, halv tre var allt inne i den nya lägenheten.
Allt är perfekt. Vi har rosor på tapeten, tre soffor, en aldeles egen psykhörna, vackraste köksstolarna, asbra kök, TRÄGOLV! Vi var uppe till halv tre, men då var fan allt uppackat! *yaay* Jag hann tillochmed med ett SI-möte mellan. (Det står för Supplemental instruction, inte typ, Stora Idioter)
Igårkväll låg jag vaken och lyssnade på grannarna, vi har tydligen väggar av papp, men ärligt talat gör det inte något. Vi var på IKEA innan, och Rusta, ruinerade oss på skärbrädor och microvågsugnar. Micron är asbra, klockan gick nämligen att programera utan att kolla på instruktionerna. Diskstället däremot, mest sämst att vi fick två lika dana delar när de skulle vara spegelvända. Jävla IKEA, som vanligt.

Jag ska bo här, liksom, länge. Troligen fyra år.
Svårt koncept för mig att greppa som alltid, alltid flyttar.

Och idag gick jag upp halv sju (okej då, tio i) hade körlektion med jag lovar JORDENS drygaste körlärare. Precis en sådan man jag inte ville ha som lärare. Han svarade tillochmed i mobilen under körlektionen.
Jag tror det kommer ta mig till nya höjder, jag körde bättre än hittills alla lektioner faktiskt.
Sedan lämnade jag in min cykel på lagning, trodde jag, han fräste i lite luft i däcken och sedan var de som nya, jag gillar kompetenta människor! Så nu har jag en cykel! Igen!
Och listkrokar var inte svårt att få tag på och imorgon får vi internet.

Livet löser sig.
Nu ska jag bara köpa en halsduk och ta itu med de mindre trevliga insikterna jag fick igår på förmiddagsföreläsningen.
Kompensatoriska beteenden. Crap-a-doodle-doo.

Imorgon händer det andra grejer också, men det tar vi när jag vet hur det gick! Och då ska jag slänga upp lite bilder på vår vackra psykhörna också!
(ROSOR på tapeterna, ok, det är så sjukt perfekt)
Puss och Kräks

Kommentarer
Postat av: Robin

Låter ju nästan helt perfekt :-)
Jag verkar börja bli sjuk men.. Är förhoppningsvis borta imorgon.

Allt fanns i lager idag så nu har jag plockat hem det...

*äta konstiga tabletter så mår man bra*

God natt.. Zzz...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback