Detox?

Jag har nu varit kaffefri i över ett dygn! Wooh! Jag är brutalt patetisk.
(Men inte lika patetisk som Danny i CSI New York. Seriöst, enda anledningen jag följt serien det senaste året är för att se hur det ska gå för honom och Lindsey, och så är han självklart en otrogen idiot!)
Åkej, jag har druckit två koppar koffeinfritt kaffe, en kopp choklad och en kopp te. Sedan igår.
Imorgon måste jag tvätta alla mina kläder, för alla mina kläder är smutsiga!
Annars har jag varit duktig och gått till apoteket.

Jag älskar träden utanför mitt fönster, och att grenarna rör sig mot himlen, och att jag kan se himlen, och att himlen är blå idag.

För övrigt har jag en känsla av att jag lever lite för mycket genom karaktärerna i mina favorit-tv-serier. AKA jag tittar för mycket på TV.
Om inte Bones och Whatshisface antingen gifter sig med varandra eller några andra blir jag knäpp. Jag hatar när serieförfattare drar ut på sexuell spänning. Och ännu mer hatar jag att det funkar.
Jag har precis skrivit klart mitt PM som ska rädda världen. Seriöst, jag har brutalt mycket hybris över det. Bara för att jag hittat något som gick att motbevisa. Jag skulle nog bli en helt fantastisk forskare, om man med fantastisk menar fullständigt subjektiv.

Om två dagar är det party! Det ska bli kul, hoppas jag. Jag hoppas även att folk får plats och att vi inte blir vräkta. Och att ingen häller öl på våra tapeter. Och att det blir bra väder.
Jag är fullständigt beroende av SMHI:s hemsida. Mer än kaffe. Det är det första jag tänker på varje gång internet går ner. "Hur ska jag nu kolla vädret! *panik*" Jag lovar, jag kollar väderprognosen minst sju gånger per dag. Det har en lugnande effekt på mig.
Detdär lät ju bara en aning tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback