Åtta plusgrader

Jag har lärt mig byta däck idag. Jagtänkerintesägaattjagkännermigmanligjagtänkerintesägaattjagkännermigmanligjagtänkerintesägaattjagkännermigmanligjagtänkerintesägaattjagkännermigmanligjagtänkerintesägaattjagkännermigmanligjagtänkerintesägaattjagkännermigmanligjagtänkerintesägaattjagkännermigmanligjagtänkerintesägaattjagkännermigmanligjagtänkerintesägaattjagkännermigmanligjagtänkerintesägaattjagkännermigmanligjagtänkerintesägaattjagkännermigmanligjagtänkerintesägaattjagkännermigmanligjagtänkerintesägaattjagkännermigmanlig
Jag känner mig manlig.
Jag hatar att jag instinktivt förknippar vissa saker till vissa kön. Det går emot min personliga tro.
Men jag kommer nog alltid att tycka att inget är så brudigt som fransk manikyr, och inget så manligt som att veta hur man lagar en cykel.
Men vad gör det egentligen när himlen är knallblå klockan kvart i åtta? Jag ska fokusera på viktigare saker, som att jag har obekväma trosor på mig till exempel, kan man sy in trosor?
Och på att jag ännu inte fått mitt spel från CDON, fast det nu var FEM dagar sedan! Dåligt! Och snart kommer alla mina bikinisar från hm! =D
Hoppas jag kommer i dem och att de inte är för stora bara. -.- Jag hatälskar att handla på internet.
Och jag hathatar ljudet mitt nätverkskort gör. Det låter inte alls bra.

Well, nu ska jag väl kolla på CSI eller nåt!

Kommentarer
Postat av: henke

för liten underdel och för stor överdel, muhaha

Postat av: Mimmi

hora! ^^ -.-

2008-04-19 @ 11:07:48
URL: http://telepatetisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback