Bluescreen!

Jag har precis återställt min dator, som var på gränsen till haveri, till det normala. Jag hade faktiskt inte panik en enda gång som datorn bluescreenade sig när jag körde den i felsäkert läge. 20 gånger. Jag vet fortfarande inte vad som var fel på den.. Troligen var den bara överhettad. Eller så var det (och det är min misstanke) fel på mitt ena minne, för sedan jag tagit ut det har inget hänt. Jag fick det av Robin, så damn him!
Jag bad iaf Robin om hjälp. Men han dumförklarade mig bara. Tre gånger. Typ sa saker som, ?Jag kan inte göra så mycket härifrån? som att jag bad HONOM göra nåt? Jag ville bara ha tips på vad JAG kunde göra... Och bästa någonsin ?Det står på grafikkortet vad det heter? NO SHIT! >.< Så, noll hjälp därifrån. Jag känner mig nästan manlig. Men bara nästan.

Jag har träningsvärk! :D

Snart kommer frugan hem, då drar vi  väl och tränar, och bråkar om mat och plats..
två personer på 16kvadrat är kanske igen hit, Men troligen blir det bara för en månad.
Bara vi inte river ögonen ur varandra tror jag det kommer funka! :D

Kommentarer
Postat av: Henke

sluta vara dryg mot Robin =(

Postat av: Mimmi

Om han slutar vara dryg mot mig, så javisst!

2007-09-09 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback