Tuesday,

Veckans hurtigaste dag!
Man måste faktiskt bekämpa tisdagstristessen!
Så jag började med att tvätta enorma mängder kläder, städa mitt rum och sätta en deg!
Sen gick jag till skolan.
Kom hem i en underbar kaffehigh och kände mig lycklig och energisk, jag älskar kaffe! Bakade ut brödet som blev sådär, gott men det jäste inte så mycket som jag hade planerat.. Ett mycket syltvänligt bröd!
Melina kom förbi, gav mig godis och vi kollade lite på Invader Zim. Jag har även haft diverse religiösa diskussioner med Erik i min korridor, riktigt kul faktiskt.
Jag lämnade in min nycket till föreståndaren också, bara tre veckor försent..
Nu lyssnar jag på The Knife och känner mig allmänt nöjd med tillvaron och min middag. Ja, jag orkade faktiskt laga en riktig måltid för en gångs skull! Go me!
Funderar på msn, men det ÄR så träligt!
Jag har bränt mina små tassar på enormt många olika saker idag, plåtar, ånga, kastruller you name it, I did it! Sämst!
En annan sak som är sämst är hur seg jag blir när jag kommer ner från kaffet. Men man ska väl orka sova också, har jag hört..
Well, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback