Thursday I don't care 'bout you

Jag vaknade i morse, och hade inte egentligen lust att göra något alls.
Men något måste jag ju göra så jag kan blogga om det.. :p
Carro påminde mig om att det är kanelbullens dag, så jag har ätit kanelbullar!
Och lagat skummaste maten, det blev rätt gott, men en typiskt otippad blandning. Men så brukar det bli för mig så...
Det är dyrt att åka buss i Uppsala, jag tycker inte om de som bestämde att det skulle kosta 450 kr för 20 enkelresor.

I morgon börjar jag min nya kurs! Brain and Behaviour, eller Biologisk Psykologi. Gluttade lite i min (Amerikanska bilderboks) kurslitteratur och den verkar rätt enkel och intressant. Färgbilder och betalt per sida samt den grundläggande röda tråden genom hela boken att läsaren har noll förkunskaper och är rätt seg i kolan.
Så det blir nog rätt enerverande om några dagar.

Passade på att festa till det lite och tvätta håret! Jag vill att min vanliga hårfärg ska växa ut.
Men det lär ju hända, det orkar jag säkert vänta på..

Det är mööörkt ute, funderar på te. Funderar även på om jag ska typ, kolla min mail eller nåt.
Jag är inte alls beroende av facebook!
-.-

Neh, nu blir det nostalgi med Daft Punks Discovery. Fett funky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback