Thursday doesn't even start

Regn, regn, var ska vi få hägn?
Lyssnar på Donnie Darko Soundtrack.
Sånt kan få vem som hellst att bli lite blå.
Har ni märkt att det är vinter? Oktober, men iskallt och bara massa blåst och chans för snö?
Jag vill inte gå till skolan imorgon, jag vill stanna under täcket och skydda mina tår från förfrysning.
Siiiri kommer hit snart! Undrar om hon ätit middag än, troligen inte =)

Men ärligt talat, jag visste inte att musik kan vara såhär bra.
Jag är trött på att vara trött. Det är som att jag aldrig riktigt vaknar på morgnarna, men kan inte somna om heller. Är det alltid såhär på vintern? Det var länge sedan, jag har glömt..
Förra oktober känns som en livstid sedan. 14 år känns som en livstid sedan. Det är det kanske också.
Eller ja, haha, livstid är ju precis vad det är.. Tid man lever på,eller under, eller vad man nu säger.

Jag hatar och älskar att ha all musik jag har på playlisten och randomisera. För plötsligt kommer det fram ett minne.
Världens höstlåt. So you think, you could hold the world up by a string?

Nu kom Siri! :D Yaay!
Och imorgon ska jag träffa mänskligheten! Eller valda, störda delar av den iaf! Sweet!

Kommentarer
Postat av: Henke

risk för snö, RISK FÖR SNÖ. Damn it...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback