min politiska blogg del I

Idag upptäckte jag att moderaterna, som ofta sitter och fikar bakom några jäkla enorma fönster, hade en chipspåse i sin papperskorg. Det måste innebära att de är för folksjukdomen fetma och försöker utveckla det själva. Troligen någon slags statistisk scam. Troligen blandar de chipsen med alkohol och kokain. Förstklassigt, stureplanskokain.

Orka.
Nu måste jag fundera ut vad jag ska äta till middag, om jag ska äta någon middag alls.
Mackor? Ägg? Pasta?

Jag är trött och allmänt asocial. Men på något sätt jäkligt hypad. Och så måste jag tvätta.
Ska jag orka tvätta lakan också?
Oh the mysteries of life.

Jag svalde en till piercingplupp idag, så var tvungen att köpa en ny. Drygt.

Kommentarer
Postat av: Henke

SE! ingenting gott kommer ur piercings!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback