Yes We Want a Piece of You

Vilken helg.. Är det inte meningen att man ska vila upp sig och sova under helgen? Tydligtvis inte.
Jag fick med mig lite stockolmsvatten hem i allafall.
Och jag har spelat onödigt mycket tvspel. =)
Men jag har haft kul i allafall, så det räknas väl som något. Fast det blev självklart lite struligt på slutet, det verkar alltid bli det.

Och jag har börjat fundera. Jag kanske borde bli mer som Britney?
Seriöst, flänga runt utan en aning, jojobanta, byta stil tre gånger i veckan, massproducera technopop?
Det låter väl nåt det?!
Inte ta mig själv på alltför stort allvar.
Jag menar, hon kan inte sjunga, det ska ingen komma och påstå. Hon skriver inte sina låtar själv, hon har inget som hellst stabilt förhållande i sitt liv.
Ändå vet alla precis vem hon är. Hon är mer än en person, hon är ett fenomen.
Alla vet vad det är att göra en Britney.

Inte för att jag vill bli känd. (Fast jag skulle ju inte tacka nej till några miljoner dollar..)
Men det är så fashinerande att människor kan behandla sig själva så respektlöst. Om sex år är jag nog typ, kändisterapeut eller något.. :p

puff puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback