Snö och andra förgängligheter

Små, dumma snöflingor faller sakta genom luften. Dåligt. Okej, fruktansvärt vackert och pitoreskt, men dåligt. Jag är inte öppen för skönhet idag, jag är lite grinig och har mycket att plugga. Så det är trist.
Tänkte att jag ska iväg och träna halv elva. Hoppas jag gör det då. Lite självdiciplin får man ju ha såhär innan jul. Jag gillar att ha kondition och någorlunda, om än begränsad, armstyrka.
Jag drömde att vi skulle iväg på bootcamp, typ gamla gymnasieklassen. Alla gnällde på mig för att jag hade packat så konstiga saker, någon främmande person sminkade mig och gav mig donuts. Mycket underligt.
Jag såg en ganska cool film igår, Shoot em up, (tack Katta för tipset) och en herrans massa Black Adder.
Min mage börjar skika efter frukost nu,  synd att jag bor i korridor och inte orkar klä på  mig och gå ut i den.  Ett sånt besvär!
Kan ju alltid ta en walk on the wild side och mosa i mig en banan för att undersöka om jag spyr upp den eller inte. Alltid lika intresseväckande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback