komigennugöran!

För helvete Mimmi!
Nu får det vara NOG! Dags att ta de chanser som livet ger mig, inte bara hetsäta gröt!
Jag är så jävla lat. Kolla världen ger mig fetaste chansen att vara bäst, snyggast, smartast, coolast och ha flest vänner.
Så kanske dags att arschla sig!!
Jag måste inte äta upp om jag är mätt.
Men jag måste träna ibland, och nu har jag mailat fotokillen! yesssss
fuck prestationsångest om den inte får mig att prestera!
och jag måste inte ha bh på mig!
men jag måste sjunga!
och jag måste städa.
jag måste höra av mig till folk jag tycker om!
Jag måste dansa!
jag måste inte alltid vara glad
men jag måste vara färgglad,

och jag måste aldrig mer ha en pojkvänn,
men om det någonsin kommer en människa jag måste ha,
måste jag ha honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback