hade tråkigt...

1. Vill du ha ett förhållande?
Jag HAR förhållanden, inte romantiska dock. Men jag klarar mig!

2. Hatar du mer än 3 personer?
Nej.

3. Hur många hus har du bott i?
en lägenhet, sen en villa, sen en lägenhet, sen en till lägenhet, sen ett studentrum, sen det studentrum jag bor i nu, så6 st!

4. Vilken är din favoritglass?
mjukglass åt folket! annars dajm eller magnum!

5. Vilka är dina favoritskor?
like I could choose between my BABIES!

6. Vilket var det värsta ämnet denna termin?
utvecklingspsykologi,

7. Vilket var ditt favoritämne denna termin?
personlighetspsykologi

8. Äger du en Britney Spears-CD?
Yes, baby one more time!

9. Har du någonsin spytt bland folk?
Ja en gång när jag var typ 13, mitt på dagen på en kyrktrapp.

10. Säg något du alltid tänker på?
Mig själv

11. Vilken musik tycker du mest om?
Musik som får mig att känna något,

12. Vilket stjärntecken är du?
Kräfta

13. Vilken tid föddes du?
nån gång på eftermiddagen

14. Vem var den senaste du kysste?
Det var för länge sen för att jag ska minnas det!

15. Har du haft telefonsex?
Det verkar väl otrevligt, fast räknas sms?

16. Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
Jag skäms inte!

17. Är du sarkastisk?
eeeh NEJ ALDRIG!

18. Vilka är dina favoritfärger?
färger!!

19. Rakar du dig?
under armarna!

20. Sommar eller vinter?
höst baby!

21. Vår eller höst?
gissa!

22. Vilken färg gillar du att ha på dig?
lättare att säga vilka färger jag inte gillar att ha på mig, beige!

23. Sprite eller Pepsi?
vatten!

24. Var är ditt andra hem?
typ, hemma hos mina föräldrar?

25. Har du någonsin örfilat nån?
oh yes, många gånger!

26. Har du dåliga betyg?
inte.

27. Skriv något:
there's nothing you can do or say you're gonna break my heart anyway so just leave the pieces when you're gone
(the wreckers)
28. Spelar utseendet någon roll?
JA, men KEMI är viktigare

30. Favoriträtt?
gratis är gott!

31. Är du för förlåtande?
Ja tyvärr!

32. Hur många barn vill du ha?
två till tre

33. Vilken är din favoritfrukost?
gröt med  massa prylar i,  mjölk,  frukt,  nån god macka

34. Äger du ett vapen?
mina naglar är rätt vassa...

35. Har du någonsin trott att du varit kär?
Ja, men kanske inte riktigt vetar

36. När grät du senast?
för länge sedan

37. Vad gjorde du igår kväll?
kollade på Heroes säsongsavslutningen med Siri!

38. Vart reste du senast?
Stockholm, och hem då.

39. Vad är dina smeknamn?
inga.  :(

40. Har du varit i Asien?
Yes ,  Tokyo!

41. Tänker du på någon just nu?
ska väl du skita i,

42. Har du kallat någon för älskling?
ja, lite för många gånger

43. Röker du?
päck

44. Äger du en diamantring?
BORDE jag det?!

45. Är du nöjd med ditt liv?
inte just idag, men på det hela taget går det nog bra..

46. Färgar du ditt hår?
är påven katolik?

47. Donken eller Max?
Max,

48. Gillar du sig själv?
Nja, inte idag, men visst.

49. Vem står du närmast, mamma eller pappa?
Det är svårt att säga, troligen ungefär lika nära, men på olika sätt, de är rätt olika själva..

50. Favoritegenskaper hos det motsatta könet?
eh, har killar bra egenskaper? eller vänta, va?

51. Favoritdelar hos det motsatta könet?
det är väl individuelt.

52. Är du mörkrädd?
Nevah,gillar kyrkogårdar också, :)

53. Har du någonsin ätit lim?
jag vet faktiskt inte, det är möjligt

54. Har du en webcam?
Icke.

55. Har du någonsin strippat?
blä!

56. Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
ha bögsex, lätt!

57. Har du nån fetisch?
typ knappt ens en sexdrift just nu alls så nej.

58. Ska du på nån festival i sommar?
Arvikaaaaaaaaaa

59. Tatuering eller piercings?
piercing i  läppen!!

60. Snyggaste bruden och hunken?
snygga människor är ofta dryga, och dryghet är rätt avtändande, om det inte är rätt sortsdryghet, men då har det inget med utseende att göra ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback