Follow my ruin

Idag var jag och Siri och simmade på fyrishovs äventyrsbad. Yaay!
Sen uppfann jag en pastasås för fattiga människor. Men den blev god!
2 rivna morötter, isbergssallad, creme fraishe och ost, allting steks utom typ hälften av morötterna. koka pasta. häll på typ ett kilo cayen, chili och svartpeppar, och salt. :D
I am the shit!
Nu ska jag äta igen om en liten stund, så fort jag renskrivit tre sidor till bara.
Och sen är det HIRO! YATTA!
Sweet!
Solen lyser typ, trots att jag bor i Kruppsala. Små dumma moln rör sig långsamt över himlen och en Mimmi lyssnar på Röyksopp.
Livet är ganska trevligt ibland.
Orka ha självkontroll, man får leka ibland.
Jag tränar på att släppa taget och lägga mig på asfalten, springa för att det är nerförsbacke och skratta genom hela magen. Det går bättre.
Och kardemumma-grahamsbröd med ost är inte fy skam.
Men hur i helvete blev klockan sju?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback