Vår

Det luktar vår, det ser ut som vår, det känns som vår, det låter som vår.
Det är inte vår, för det har inte varit vinter än. Ur led är min världsuppfattning!

Galet, kastanjerna har knoppar, maskrosorna spirar, fåglarna kvittrar, ekorrarna föder ungar.

Var på Myrorna idag, och insåg att världen ger mig tecken ibland. Anledningen till att jag inte hittat någon present till Eva förut, och känt mig som en dålig dotter, är självklart att världen visste att jag skulle hitta Filippa Hallondoft på Myrorna! Trevligt när världen formar sig efter mig.
Och imorgon har jag all min kurslitteratur! Snart börjar det, snart blir jag snart vuxen! Snart blir jag snart psykolog! One day down, six years to go!

Hittade en jättefin tekanna på Myrorna också, eller det var en hel servis, med rosor och guldkant och sockerskål! Vill ha, vill ha, vill ha! Morr!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback