The Marbolo man who murdered Love

Definitionen på Abstinensbesvär, rent kemiskt.
För att motverka ett valfritt gift  som kroppen ofta utsätts för, skapar kroppen substanser för att förhindra en "kick". Om du sedan inte intar ditt dagliga gift utsöndrar du ändå dessa substanser, för att komma upp till normal nivå måste du alltså ta ditt gift. Oavsett om det är heroin eller socker.
Varför motverka din egen kropp?

Själv försöker jag minimera mitt giftintag, and you know it.
Jag tycker inte att människor som tycker det är okej att tjäna pengar på andra människors plågsamma död ska få bli rika. Rika blir de.

Försök ta hand om din kropp. Jag vet, de flesta tycker inte det är värt det. Av någon anledning kan nästan ingen se sigsjälv  som tillräckligt viktig, eller ens förstå att de kommer bli saknade.
Hur överkörd av reklam är man inte när man vet allt som är dåligt med en produkt och ändå väljer att börja använda den?

Is it worth it?
Och till Henke vill jag bara säga,
 Att du började snusa är det som förstörde vårat förhållande, anledningen. Det var då jag insåg hur olika vi är, att det inte skulle fungera. Jag tog det så ofantligt personligt att jag inte kunde känna någonting för dig. Och det krossade mitt hjärta. Och det fick mig att bete mig som en bitch.
Was it worth it? Vilken kick är störst? Jag hoppas det är snusets pigghetskick som du inte skulle behöva om du åt rätt, sov rätt och tränade. Jag hoppas det är värt mer än våra två och ett halvt år tillsammans. Värt mina tårar och min totala uppgivenhet inför kärlek. Värt att jag inte känner ansvar över dig längre. Jag vet att du ju ändå bara tycker det är skönt.
Försår du att varje gång du snusar, varje gång jag ser det, påminner det mig om att du inte kunde bry dig mindre om mig. Kanske därför jag aldrig vant mig vid det.
Jag önskar att jag hade vetat för tre år sedan vad jag vet nu.
Jag önskar att jag hade kunnat säga till migsjälv direkt att han aldrig kommer bry sig.
För det gör faktiskt ont att veta.
Och du vill inte ens rädda världen! Hur kunde jag ens någonsin tro att du hade ideal?

Inte för att du någonsin har lyssnat eller brytt dig om mina känslor, reaktioner eller åsikter.
I'm just a bitching feminist anyways.

Så tro inte att det bara påverkar din cancerutveckling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback