Grattis Cam!

Strawberrydaqueries ftw!!
Grattis Cam!
Hatar min psykologibok, den blänger på mig och försöker ge mig dåligt samvete... Förlåt att jag har ett liv!
Hann precis med nattbussen iaf, totalt royal.
Det är fullkomligt vitt utanför mitt fönster. FULLKOMLIGT!
Ganska så vackert, hade gärna gått en snöprommenad om det inte varit för trötthet samt rädlsa för att migränen ska komma tillbaks. (Inte så kul när alla högra kanter blir suddiga och skallen börjar hata mig. Speciellt inte i två timmar, på jobbet. Kunde knappt gå rakt. Än mindre manövrera en kundvagn.)
Men kärlek och hallon!

(Let's pretend, my january friend, I  wanted you again, I wanna touch you, every single heart that beats pretend.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback