belöningssystem, uppföljning

Idag började jag med belöningen. Futurama!
Fast man kan säga att det var en belöning för att jag gick upp halv sju och gick till skolan! Och nu har jag pluggat i fyra timmar ungefär. Som belöning för det slipper jag dra med mig boken till Uppsala imorgon, och det är en rätt bra belöning. Dessutom känns det trevligt att ligga före min egen planering med en hel dag!
Dugga på fredag, det ska bli intressant, eller otrevligt.
Pratade med en människa till idag i skolan, hon var rätt tråkig.
Börjar gilla det andra gänget lite mer, de är inte tråkiga på det sättet. Mer trevliga, men kanske inte min typ av människor jag vet inte.
Men herregud, jag har fem år på mig att vara social med folk, det löser sig nog, jag har i allafall människor att festa med i Uppsala om det skulle knipa, säkert att fika med också. Riktiga, stimulerande vänskaper har jag faktiskt flera stycken i Stockholm så varför oroar jag mig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback