Say goodnight and go

Jag vet inte, kanske är det ingenting, kanske betyder det ingenting, Men jag är fortfarande glad. Så länge det betyder något för mig påverkar det mig, och just nu positivt. Jag ler.
 
Det känns som att mitt liv börjar lägga sig lite mer på plats, det håller på att bli sommar, jag har flyttat till ett nytt rum, som faktiskt inte hittills givit mig gå ut i köket-ångest. Och det verkar funka att umgås någorlunda normalt med en viss person! Yaay! Och jag tränar på att hålla tillbaks mina åsikter. Hålla dem för migsjälv i vilket fall.
För det gör ingen skillnad.
Åprommenad idag, var vacker.
Så det är väl egentligen bara skolan kvar att ha ångest om, och tentan.

Det spelar ingen roll!

If you decide some day to stop this little game that you are playing, I'm gonna tell you all the things my hearts just been dying to be saying.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback