Let's talk about sex, baby

Men yaay, min nya lärobok är knäpp. Uppenbarligen amerikansk. Den snackar bara enorma mängder skit om tonåringar som har sex, på extremt dömande sätt. Bra, lär oss det. Typ att tonåringar har sex för att deras föräldrar inte är tillräckligt uppmärksamma. Hallå, det är naturligt! Orka vara pryd, och dessutom, det står också i min kära bok att barn med föräldrar som inte pratar om det löper "större risk" att ha sex tidigt. Och även barn utan eller liten religiös tro. Well.
>.< Kan jag bli mer förbannad!
Jag hatar attityden att det skulle vara något fel på att ha sex! GAH! STOP RETRICTING THE WORLD!
Folk får väl göra som de vill, så länge de inte kommer hem med AIDS eller syfilis.
Jag har aldrig snackat med mina föräldrar särskillt mycket om sex, inte innan jag var typ 17 iaf, och vi är inte religiösa. Men jag har aldrig kännt att det skulle varit något fel om jag gjorde. Och här i sverige blir inte barn vaktade av sina föräldrar. Jag menar, det är väl självklart att man ska sova i samma säng med varandra när man är ihop och sover över! Liksom, duh, så har alla jag känner levt sedan de typ fick sin första kille/tjej.
Och det är inget fel på det! Jag borde inte ens behöva tänka över dethär! It's so bleeding obvious! Så kan min dumma skola sluta ge oss puckade böcker tack! Jag blir nämligen mörkrädd. Och smått äcklad. Så snälla, bort med personliga/kulturella åsikter i studentlitteratur. k thnx bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback