Jag hade i alla fall kul igår

Jag kokar ägg. Eller spisen gör det i alla fall. Om två minuter kommer jag gå och titta till det och då kommer hela spisen vara full av äggsörja. Det ska bli kul att tvätta bort.
Jag drömde för övrigt att jag tvättade kläder, dock var det en handdriven tvättmaskin... Men den såg precis ut som en vanlig.
Är astrött, vet inte varför egentligen. Men tillräckligt trött för att skriva Jens Lapidus-meningar. Korta. Gick upp fem i tio. Gick kanske och la mig 12. Somnade iofs halv två.
Börjar tröttna på att vara för trött för att skriva meningar med mer än en sats i.
Då kan alltså trötthet inte vara orsaken till att JL skriver så attans dåliga böcker. Ja, nu har väl alla glömt hur dålig Snabba Cash var i bokform, filmen var ju helt ok och dessutom är det inte så trendigt att läsa Snabba Cash längre, men jag passar på att återuppliva ett gamalt hat till JL. Nåja, hat och hat, att hata är starkt. Just nu är jag för trött för att känna så starka känslor. Jag är uppenbarligen också för trött för att borsta håret.

Hoppas tröttheten släpper. Annars kommer jag aldrig orka resa mig och åka till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback