ambitioner

Jag har faktiskt haft en hel del ambitioner vad gäller den här bloggen, som till exempel kategorier om mat, inredning, musik, folkuppfostran, allting faller tyvärr på att jag inte orkar ta foton och det är ju rätt viktigt om man vill visa sin mat/soffa/korkade grannar (blurrade såklart).
Nu är ambitionen mest att typ, skriva ett inlägg lite då och då. Det går ju också lite sådär, och jag inser att jag inte är så ambitiös eller har bra självdiciplin. Därför handlar också de flesta inlägg jag skriver om saker jag gör när jag redan utövar självdiciplin, det vill säga tvättar.
Idag har jag betalat räkningar, det var tydligen så diciplinärt (fattar ni skämtet?) att jag skrev två inlägg på en enda dag.
Nu ska jag strax äta mat (pasta..) och gå på kör fast jag inte har någon hals = duktigt.
Fan, är sjukt sugen på att sjunga. Det gör tyvärr ganska ont att göra det. Varför måste P3 spela Sweet Marie? Den svänger ju och jag sittsjunger bättre än jag sittdansar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback