Varför ens försöka?

Tänkte testa brödrosten som är det senaste tillskottet i mitt hem, trots att jag fick den i studentpresent. Well, först får jag inte upp marmeladburken, och alla vet ju att rostbröd kräver marmelad. Petar ut den sista osten från osten, häller upp kaffe och tappar mackorna i golvet. Vårt köksgolv är inte tillräckligt rent för att ätas av.

Ni vet hur mackorna alltid hamnar med osten ner? Osten på mina mackor flög av från mackan och lade sig en bit från mackan. Det jag lyckades rädda hade blivit kallt.
Gissa vilken dag det är idag?!

Har för övrigt sovit skit, Sonny grymtade i sömnen, och drömt att jag fick U på tentor på kurser jag inte ens läser.
Har början till nackspärr. Nu är jag grinig.

Kommentarer
Postat av: J

Kan trösta dig med att jag tydligen har dugga imorgon, inte har pluggat alls och inte lär göra det heller pga lite klassisk magsjuka. Gött.

Postat av: Gaymasen

Haha, låter så där riktigt bra "En bra start på dagen", typ. Usch. ;D

2010-10-26 @ 22:46:54
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback