Sunday bloody Sunday

Självklart blir jag som mest bloggaktiv när jag inte borde blogga.

Har inte så mycket att skriva, just nu. Mer än att fy så deppigt det förra inlägget blev. Idag är jag mer på banan. Shit happens, alla måste fucka upp i skolan då och då. Det är ju inte hela världen. Det är ju inte som att jag är korkad och inte kan lära mig, jag har bara fokuserat på fel saker. Har en attans massa sidor att gå igenom innan jag jobbar sista kvällen på jobbet. För just det, jag har sagt upp mig.
Ett jobb som gör mig bitter är inte så bra för min människosyn har jag insett. Och en positiv människosyn behöver jag i mitt riktiga arbete. Jag ska fokusera på psyke, inte soma. (Förutom allt psykosomatiskt förstås)
Det känns rätt. Kommer återigen ha mer tid och mindre pengar, men ärligt talat föredrar jag det. Är hellre stressad över pengar än över tid. Kommer alltid vara en hippie på det sättet!

Now, time to hit the books

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback