Fredag är det idag ja

Belönar mig själv med lite bloggande, har haft en ganska slö förmiddag men mer hektisk eftermiddag. Gjorde en intervju och begav mig sedan ner på stan för att hitta en bra present, fick svinigt bra hjälp av butiksägare så är grymt nöjd faktiskt. Nu ska jag slå in presenten supersnyggt. Har skrivit ner resultaten från intervjun precis, tog typ en timme. Pjuh! Ska tvätta, epilera benen, måla naglarna och packa till helgen då det bär av till Stockholm och 40-årsfest.
M kommer förbi om en timme! Spontant och mkt kul! vi ska dricka rödtjut och ha det allmänt gött!
Nu: poddradio cirkus kiev och självplågeri i form av att rycka ut hårstrån från benen.


Bjuder på en bild av hamstern

Kommentarer
Postat av: J

Har jag sagt att jag hyllar bakgrunden? Bra bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback