Ääääääääääh

Dricker kaffe, lyssnar på MPP3, läser bloggar. Grinar till Mia Skäringers blogg, grinar till Jonas Gardells, Hanna Hellkvist grinar på radio. Kollar min gmail om det regnar. Tydligen inte, orka se ut genom fönstret.
Har precis betalat räkningar, det gick jämt upp om man säger så. Det är ju inte så kul, men med tanke på datorinköpet och en svindyr livsförsäkring (få inga idéer nu så mycket får man inte om jag dör) som jag envisas med att betala trots att min far ideligen erbjuder sig. Är man vuxen så är man. Nåja, skulle alltså haft typ 3000 spänn att spendera om jag inte köpt datorn. Det är ju ändå rätt bra, och ingen idé att grina över allt godis jag inte kommer kunna köpa den här månaden.
Får väl börja panta burkar eller nåt, har ju ändå massa tid över nu när jag inte har något jobb.
Eller dra in på Stockholmsbesöken.
Hade en råtrevlig helg, först spontanbesök av M med vin & pizza, sedan 40-års brunch och fest. Otroligt roligt att umgås med mina bonussyskon och deras familjer. Mysiga är de hela bunten! '
Sen slösöndag och häng med M och lite annat folk igen, och vi åkte hem tillsammans! Alltså, på samma tåg. Hon åkte hem till sig, jag till mig.
Nu måste jag cykla till skolan, men det vill jag ju inte. Jag vill vara hemma och dricka mer kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback