Vardagsmysterier

Ibland slänger vardagen på en massor av bekymmer, gåtor och onödiga saker att fundera på. Här är dagens mysterier.

1. Varför spricker tvålen? Är den ett troll som sett solljus? Och hur i så fall såg den solen, den når ju inte ens in på balkongen så hur skulle den kunna sträcka sig in i badrummet?

2. Vad är det som luktar i kylen? Det eviga mysteriet, kanske är det så att mysterier luktar en blandning av lök, utgången mjölk och matrester...

3. Varför har jag bara sol på balkongen mellan 05.42 och 10.30? Vem tror att jag vill dricka kaffe i solen på balkongen då? Är jag ledig sover jag ju till 10.

4. Vad ska jag göra idag? Alltid lika omöjligt att lista ut. Sova lite till kanske?

5. Vad ska jag äta idag? Ack det eviga dilemmat. Jag vill inte gå och handla! Kan man äta smör direkt ur paketet?

Läs
det här också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback