Lista istället för ingenting

Dagens humör: Trött, grinig och kli-ig i ögonen. (Eventuellt är det inget humör)

Dagens hälsocheck: Titta här hade jag kunnat skriva att det kliar i ögonen! Jag kan skriva att jag har ont i hals och nacke här istället.

Dagens borde: Antagligen köpa julklappar, men det tänker jag inte. Alldeles för stressigt. Jo jag vet att det blir stressigare ju närmre jul man kommer. Men det skiter jag i!

Dagens outfit: Grön tröja med en örn på, svarta höga byxor med glittrigt skärp. Lucia förfan.

Dagens planer: Gå till skolan, kören och sedan stupa.

Dagens fundering:
Samma som alltid, hur ska pengarna räcka?

Dagens beroende: Behöver du ens fråga? En kopp med mjölk.

Dagens längtan: Tills jag får sova, alternativt lugn och ro att läsa Pride and Prejudice

Dagens lektyr: Ja, se ovan, förutom att jag måste läsa statistik.

Stulen från Spiderchick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback