Oj

oj! ojojojojoj! Jo!
Kolla, jag bloggar. Helt otroligt. Eh, inte för att jag har något att blogga OM. jag bara jobbar, jobbar, jobbar och när jag är ledig ringer jobbet och väcker mig för att fråga om jag kan jobba. Börjar bli orolig för att CSN ska sno tillbaks sina (mina?) pengar för att jag tjänar för mycket. Då kommer jag bli sur, ledsen och förbannad. Mest på jobbet. För jag vill faktiskt inte leva för att jobba. Men det är tydligen så det ska vara.
Idag har jag iaf sovit, druckit kaffe och slagit på stort med att spela donkey kong country och mysa med min sambo. Nu har han åkt till kontoret och jag ska strax iväg och träffa människor. Alltså inte jobba. Wow. Ska däremot jobba i morgon, och tre dagar framåt, vilket betyder noll sömn, hundra stress. Kul! Men om typ tre veckor ska jag vara liiite ledig innan skolan börjar. Sen börjar skolan, tror att jag saknar den. Jag saknar i alla fall sovmorgnarna, kaffe på Fågelsången och att chilla i solen utanför institutionen. Alltså saknar jag typ, termin 1-5. Nu blir det ingen mer sovmorgon, fågelsången eller chill. JAG SKA BÖRJA TERMIN 8!
Tydligen mardrömsterminen. Bra att jag är så förberedd och har köpt och läst all kurslitteratur redan. NOT.

Åh, nu måste jag snart gå. Men shit vad jag har saknat att blogga då, vad kul det var att jag gjorde det nu.

Lite vemodigt att sommaren snart har gått och jag gjort noll saker förutom slita häcken av mig för att vara lika pank (snarare mer pank) som vanligt. Eller ja, surt helt enkelt.

Nu ska jag läsa lite bloggar också. Det har jag saknat också.

Kommentarer
Postat av: J

Gott!

Postat av: katta

lite lustigt att jag inte kollat din blogg på över en månad och när jag väl gör det så är det samma dag som du bloggat igen :D

2010-08-02 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback