23

En överraskning är alltid en överraskning. Till exempel blev jag förvånad när jag för fem minuter sedan drog upp persiennen för mitt fönster och upptäckte att det inte alls regnade ute, som jag trodde, utan att det till och med fanns en liten klick blå himmel och en skvätt sol. Förutom blåsten.

Jag är, som min pojkvän alltid säger, sjukt enkel att glädja.
För mig räcker det med en kopp kaffe varje morgon. Är den gratis blir jag rentutav lycklig.
Så ni kan ju förstå hur jag känner mig idag.

I onsdags blev jag utbjuden på film&mat. Jag fick VÄLJA film!!! Och inte typ, "välj mellan keanu reeves eller arnold swachenegger i CG" utan "Jag gnäller inte ens om du väljer the Proposal" Vilket jag såklart gjorde. Jag blev BJUDEN. GRATIS! OCH jag fick choklad, (dyr). <3
Igår kom min pappa till Uppsala, gav mig presenter(SKOR) och bjöd även han på restaurang (grekisk).
Idag kommer min kra mor upp och ska ge mig puzzel och cykelkorg.

Ibland är det trevligt att fylla år.

Speciellt när man får mat.

Känner mig nästan bortskämd, tur att jag iaf har tårta jag kan bjuda på. Även om man blir sömnig av den!

Kommentarer
Postat av: Karro

Vad har du haft i din tårta mimmi.......

Postat av: Linda

Diggar hela födelsedagsgrejen med att bli bjuden på saker. Särskilt choklad-delen och delen där du fick välja en underbar amerikansk b-film. <3 Mimmi, 23. Låter helt plötsligt bra tycker jag? :)

2009-07-11 @ 18:12:31
URL: http://kalinda.blogg.se/
Postat av: sirigrand

varför blev man sömnig av tårtan, förresten??

2009-08-14 @ 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback