Snö är inte långt bort...

Det blåser höststormar ute!
Jag vet och förstår att det är verkliga höststormar eftersom det blåser så hårt att alla löv som under sommaren ens funderat på att gulna lite lätt genast släpper taget om sina grenar och flyger ner på marken. Och dessutom låter det i rasslandet av löven som att vinden säger "I mean business".
Det är lite läskigt, sommaren är snart slut.

Kan ärligt säga att det inte gör mig obotligt deprimerad, även om det är trist att det blir mörkt på kvällarna och kallt igen.

Fatta att det snart är jul!?!

Alltså om tre (3) månader är det dags att börja tänka på vad alla människor jag känner ska få i julklapp (troligen blir resultatet likt förra årets = ingenting). Det sämsta med att fundera ut listiga julklappar till mina familjemedlemmar är att 50 % även fyller år i närheten av jul. En fyra dagar före, en sjutton dagar efter. Mest sämst. Visst, kanske jobbigare för dem, men även något jag kan gnälla över. Men de andra två, varav jag är en, medlemmarna i min familj har den goda smaken att fylla år mitt i sommaren till förmån för jordgubbstårtor och annat.

Jag bara säger det!! Så ni vet det.

Kommentarer
Postat av: Melina

Jul... JUL!!! Ågreeeeeen! noooooooooo :P

2009-08-17 @ 06:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback