Kan ingen skänka mig en hjälpande kam?

Alltså precis när jag börjar deppa ihop på grund av att mitt headset inte magiskt dykt upp så händer två saker.
Hittar gömda värktabletter som jag inte vet vad de innehåller (alltid spännande menar jag.)
och så
detta. K vet vad jag menar, oh yeah!

Även, nya avsnitt av Pang Prego i morgon gör det ännu mer viktigt att jag inte slängt headsetet. JU!

Saker jag också hittat:
Två medlemskort till klubbar jag inte vill gå till
gem
Lim som läckt och kletat ihop sig med en rulle tejp (inte så otippat att två klibbiga saker bekantar sig)
En påse med två par smutsiga strumpor (varför?!)
Diverse tamponger, kondomer och ludd som jag uppenbarligen gömt tills jag kanske en dag skulle hitta dem igen.

Inget headset här inte!!


Mobilen vars headset är borta+ lite andra saker...

Kommentarer
Postat av: J

Haha jag vet, fick psykbryt på lisa nilsson när hon pratade. Typ "alla frågar mig: Lisa, hur kommer det sig att du är en sån fantastisk person som är så fantastiskt bra på att leva ett fantastiskt liv? Ja vad ska man svara, jag är ju bara den jag är hihi".



Schysst liten martina lowden-lista, we likes =)

Postat av: katta

duuuuuude! awesome! bloggen kommer bli underhållande att kika igenom men jag måste påpeka att jag började skratta som en påsatt get när jag läste "inte så otippat att två klibbiga saker bekantar sig". Kanske har det att göra med att min barnsliga humor först tycker att det är kul rent allmänt och dessutom fnissar lite fjåååååårtisaktikt åt att det är en pinne och ett hål som klibbat ihop sig.



eller så borde jag INTE inleda en måndag med att gå upp kl 6 (utan anledning) följt av 3 koppar te och 4 koppar kaffe. Heeeeeeh.

Men jag fnissar nonetheless ;P

2009-08-17 @ 11:43:01
Postat av: Linda

..Har jag förresten nämnt att jag råkade se klart på samtliga Gilmore Girls i sommar? X.D

2009-08-18 @ 14:32:47
URL: http://kalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback