Men myrorna bara skrek...

Jag kände instinktivt när jag kom hem att det var läge för att dra på mig mina superfula gröna mjukisbyxor (så fula att jag inte vågat visa dem för HS än!), äta upp mina sista gott och blandat godisar och de sista chipssmulorna.
Jag har idag druckit : I kopp pulverkaffelatte (Gevalia, snabbvariant ur en liten röd påse som är bättre än ingenting men sämre än riktigt kaffe, praktiskt eftersom min älskling aldrig har mjölk hemma) 1 euroshopper energidryck, 1 kopp grönt te, en kopp kaffe på HumC, 50 cl Coca Cola på MAX och en kopp kaffe på Café Linné (INTE Linnehörnan, jag vägrar gå dit!)
Detta har snöpligt nog knappast resulterat i pigghet utan bara i en enorm kissnödighet.
Innan jag kommer in på anledningen till min extrema trötthet (som inte egentligen är särskillt extrem, men är man adjektivmissbrukare så är man) vill jag bara vika in på ett litet sidospår.
Jag tycker att det är mycket intressant, eller ja, idiotiskt åtminstone, att det finns så många caféer som heter Linné. Linné drack aldrig kaffe, han trodde det var onyttigt. (Han blev nog lätt lös i magen och darrig) Varför då döpa något efter honom som får honom att vända sig i sin grav? Inte för att jag bryr mig, jag ogillar Linné vettigt mycket och att han rullar runt lite i domkyrkan har väl aldrig skadat någon annan än på sin höjd ett par maskar.

Nåväl, inatt som jag hos HS som hade feber och envisades med att drömma våldsamma drömmar och hela tiden vakna och tvångsgosa med mig. Mycket intressant att bli väckt av att någon mycket svettig försöker lägga ens armar till rätta så att det blir perfekt sova i sked-läge.
Nåväl, han är en pärla!
(Bäst i världen på att rulla sushimaki!)

För övrigt en bra dag, jag har nu en psykolog. YES! (Men tro inte att ni slipper min galenskap för det!)
Och vi är klara med PMet! BARA REDOVISNING KVAR! (å vad jag ska äta myror!)

Kommentarer
Postat av: fröken gud:

ja, eeeller hur??!! äntligen nån som är lite vettig här...



åå! superfula gröna mjukisbyxor äger jag också i smyg! de fulaste är alltid bäst

Postat av: J

Yes fröken gud har alltid rätt =)

Det är lots o coffee det där, och jag håller med om Linné. Det är som att ha ett Martin Luther King-chapter av KKK...



Adjektivmissbrukare, är det det man är? Fantastiskt extremt toksnyggt!

2008-09-26 @ 20:36:57
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: sirigrand

HaHahahHAHAHAHhahahahahahhahahahahahahahahaha

fniss

hah HAHAHAHAAHAHAHA



å gud jag har inte gapskrattat så mkt åt NÅGOT som gällt Linné i hela mitt LIV, va underbart



älskar dig din galna lilla Ja-bror!

2008-09-28 @ 21:47:09
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback