......

Jo. Jag lovar att jag precis skulle gå ut på promenad! Joooo!
Men sedan såg jag något intressant på assbook och nu måste jag blogga lite känner jag.
Jag känner mig smått ambivalent på ett bra sätt. Glada saker händer. Eller ja, kul för de som upplever det helt enkelt. Själv är jag brutalt besatt av att förstå min nya telefon. Jag får lätt ågren av den men det är mest för att jag vet att jag kommer slita den med hälsan. (Och jag är rätt sliten faktiskt...) Ryggen idag, och så tror jag att jag känner en magkatarr coming on. Ska testa att dissa kaffe och socker i en vecka så får vi se. Altså fem dagar. Helgen är till för att hinka kaffe och trycka i sig bullar.
Och i helgen åker jag till Syster! KUL! Men shit, vad jag kommer sakna HS. Fan också. Jag saknar honom redan. Vi har inte hörts på hela dagen för han gör ljud. >.<
Hmm, det blev en intressant mening på den meningen. Han SPELAR in ljud till sin film. 
http://www.madness-movie.com/Home.html Säkert blir det toppenbra. Men han har iaf stängt av mobilen och jag är strikt förbjuden att höra av mig.
Hence the huvudrensande promenad jag skulle ta.
Ska nog ut på den ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback