Save your Last to last!

Det luktar, av någon outgrundlig anledning som absolut inte kan ha något att göra med att jag bor i ett studenthus, öl i trappuppgången.
Jag kommer hemkånkandes på min nya bästa kompis, The Blender, som ska göra mig många lyckliga smoothies att dricka i hängmattan jag såklart glömde ta med från Stockholm, i sommar.
Jag har även köpt en ny pyamas.
Jag överkonsumerar pyamasar, jag har seriöst alla sorter. Allt från oformliga mjukisbyxor med långärmad tröja i samma färg, till små, små shorts som visar alla celluliter du kan tänka dig. Jag har även många nattlinnen, snygga, sexiga, sådana som ser ut som gigantiska t-shirts och passar väldigt bra till gummistövlar för att få den rätta Kalles-Kaviar-reklam-tjejen-som-klämmer-ut-det-sista-i-mangeln-Looken, sådana som är över tio år gamla. You name it I've got it!

Pyamasar är altså en av mina större laster, de ligger där på listan tillsammans med att alltid göra läxor så fort jag fått dem, och läppglans.  Ett tag överkonsumerade jag underkläder och nagellack, så läxor och pyamas är kanske ett vuxenhetstecken, men jag vet inte.

Så, det var väl en totalt överflödig betraktelse, nu ska jag mäta hur stor balkong vi har.

Kommentarer
Postat av: J

Träna slår tentaplugg iaf, så mkt kan vi nog komma överens om =) Å sen att jag inte kan tengil är inte mitt fel, jag är helt enkelt för gammal för att ha sett den på 15 år...

Men du, språknazisten, vet du vad kverulant betyder? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback