och jag mår redan illa

Idag, rättare sagt om cirka 20 minuter, ska jag cykla iväg i det iskalla vädret och ta mig till skolan.
Nej, jag är inte psykotisk som drar dit klockan tio en ledig tisdag, det är jag inte.
Det är nämligen så att jag ska på faddermöte.
Jag börjar uppleva en känsla av övertro på migsjälv. Jag kommer bli formaren av nya oskylldiga själar i höst. Jag kommer se till att de äter för många muffins, dricker en shot de inte har råd med egentligen och klär ut sig till maskrosor, flugor och påskliljor.
I höst.
Vad jag egentligen menar är att det ska bli kul. Och jag ser en förändring, jag brukar aldrig någonsin vara med och organisera saker, men nu ska jag vara med från början. Jag kommer ha en talan. Och jag tänker få utlopp för alla mina knäppiga idéer.
Det är därför jag dricker kaffe nu. För att få igång lite knäppiga idéer i huvudet.
Det går ärligt talat sådär.

En annan sak ska hända idag. Jag ger migsjälv en liten utmaning. Allt jag intar måste innehålla koffein. Jag vill se hur speedad en människa kan bli. Risken är att jag kommer bli sjukt illamående. Undar om det finns någon mat som innehåller koffein. Kaffekaka kanske? Kakor är mat!

Kommentarer
Postat av: J

Hellre nörd än tvångsstörd som farfar alltid sa.. ;)

Haha orka försöka bli spidad på koffein, det går ju i princip inte.. finns piller som är bättre för sånt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback