Otrevligheter

Vissa dagar barkar det åt helskotta, men ordnar sig ändå.
Det börjar smygande med att yoghurten tar slut till müslin.
Fortsätter med att jag tittar i almenackan och upptäcker att hoppsan, jag ska vara på min körlektion om tre minuter. Springa till körlektionen. Jag kom faktiskt bara två minuter försent. Men självklart var jag totalt uppstressad hela lektionen, så stressad att jag behövde en kopp kaffe. Med mjölk. När jag står i ICA-kön upptäcker jag att jag inte har min plånbok. Alsike!
 Hittar en tia i väskan. *phew*
Hem och pimpla kaffe, världens bästa känsla.
Sedan, efter muffinsbak och försök till systertröst kom Linnea och vi pluggade oss igenom hemtentans äckliga frågor. Nu är jag nästan klar med den, och muntrar upp mig med att dunka huvudet i skrivbordet samt skriva kompletteringen till min förra hemtenta.
Och svära mycket tyst var femte minut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback