Det är onsdag idag. Mest sämst.

För att slippa tänka har jag aktiverat mitt gamla steamaccount, och uppfunnit en ny, inte jätteäcklig drink. tequila gold och energidryck. Inte så äckligt som det låter faktiskt.  Fast,  typisk efterfestsdrink  egentligen, men det  kanske är efterfest i  mitt huvud?
Jag känner mig lätt dekadent eftersom klockan är tre. Men det är antingen drinkar och Counter Strike eller dunka huvudet i badrumskaklet,och jag har hört att blod är svårt att tvätta bort...
Jag lär ju vara sämst eftersom jag inte spelat DoD eller CS sedan gymnasiet, vilket var 2005. Jag la ner när jag hade bättre saker för mig och ingen pushade mig längre. Och när jag slutade irca. Men jag saknar ju faktiskt lite att vara nörd.Och något måste jag ju fylla ut alla totalt meningslösa tomma timmar med. Jag låter rätt tragisk va?
Det är inte det att jag inte har saker att göra, det är bara det att min koncentrationsförmåga ligger under minus tre på en skala mellan ett och tio.

Nåja, jag tror jag ska spela mot bots innan jag ens försöker spela mot människor, jag skulle känna mig så sämst bara. Och tänk att jag en gång var klanmedlem. Visserligen en sjukt dålig klan som förlorade alla sina matcher, men ändå.

För övrigt så fungerar jag inte. Jag sover knappt och så fort jag funderar på att äta så mår jag illa.
Men det är rätt värt det. Det är ganska trevligt faktiskt.
Och min mamma ringde idag, och vi pratade om lite vad som helst. (kolla K! rättstavat!) Det var trevligt, jag vill sova men det funkar liksom inte. Mina tankar är någon helt annan stans. Det skulle jag också vilja vara just nu, ungefär där mina tankar är alltså. Japp.

Och nu har steam uppdaterats klart! Wohho, nu ska jag skjuta folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback